Adv

Wednesday, November 26, 2008

Kena Tag dengan Musz lagik!

7 ciri wanita/lelaki idaman anda:
1. Hensem bagai nak rak
2. Loyar buruk
3. Boleh borak non-stop ngan aku dari malam sampai ke pagi
4. Rajin work out
5. Pandai pasang kepala tong gas kat dapur
6. Pandai ‘troubleshoot’ problem kat tangki air kat rumah
7. Pandai nyanyi – nanti boring-boring boleh layan karaoke sama-sama


7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup
- Matthew McCanoughey (How to lose a guy in 10 days, Sahara)
- Gary Sinise (CSI NY)
- Jack Black(minaaaaaat sangaaaaat)
- Michael Owen
- Zico
- Raja Nazrin of Perak (boleh? Hehehehe)
- Sultan of Perak (boleh jugak tak? Hehehehe)


7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
1. Tension gile sebab kena kurangkan kepochi dan act macam cool sikit.
2. Cuak sebab takut kalau-kalau aku tiba-tiba terus hilang minat ngan dia
3. Excited sebab boleh korek rahsia dia banyak-banyak
4. Takut sebab mungkin dia adalah perogol bersiri, mana tau kan?
5. Bangga – ndak jugak dia ni keluar ngan aku
6. Serba salah – kalau ditakdirkan dia tak suka pegi tempat yang aku suka
7. Haru biru – kalau-kalau aku ter’melatah’ dan mengeluarkan perkataan kurang senonoh kat depan mamat ni.


7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
1. Disneyland
2. Gunung Kinabalu
3. Las Vegas
4. Madinah
5. Makkah
6. Mana-mana gua kat Malaysia ni
7.Papua New Guinea – sebab kitorang nak tengok real Cannibals


7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin anda akan hadiahkan kepada pasangan anda
1. Jersey Liverpool dan Liverpool dan Liverpool lagi
2. Jersey Zinedine Zidane yang dia pakai masa dia buat Head Butt kat World Cup match tu
3. One of Picasso’s masterpieces – hmmmm… mana aku nak rompak ni?
4. My first novel – argh perasan siot, bila nak start tulih ni?
5. Baju melayu yang aku jahit sendiri – sebab mesin dah beli, kaaaan….
6. Payung – sebab dalam keta dia takde payung. Tension betul aku.
7. Birthday cake yang aku bake sendiri and buat frosting sendiri and ada gambar Liverbird kat atas dia.



7 tajuk lagu yang anda akan nyanyikan untuk pasangan anda
1. I like to move it, move it
2. Yesterday – especially bila aku nak mengungkit something yang dia terlupa nak buat… hahaha
3. Smells like teen spirit
4. Widuri
5. Senyumlah Kuala Lumpur (Alleycats)
6. More Than Words (Extreme)
7. Live A Virgin


7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat perihal 7 ini:
Isy susah nak jawab soalan ni.... Kepada yang sudi tu, bolehle buat sendiri ye tag ni... susah nak cari mangsa musim-musim cuti sekolah ni.

No comments: